100% схвалення позики дуже звичне.

Кредит з поганою кредитною історією і поточними простроченням або позика без верифікації картки - це схожі послуги.

В каких микрофинансовых организациях Украины выдают микрозайм онлайн на карту? В подавляющем большинстве компаний.

Не хватает денег до заработной платы? Поможет быстрый кредит на карту онлайн в Украине от проверенной кредитной конторы.

Оформити максимально швидко кредит по телефону і почати вирішувати накопичені фінансові труднощі. Перевірок тут не буде.

Кращі в Україні кредитні картки онлайн представлені на сторінках нашого сайту. Оформляйте заявку і користуйтеся грошима.

Як швидко вивчити нову мову? Дуже просто, для цього треба піти на курси з англійської мови у вашому місті або онлайн.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Сьогодні будь-який позичальник захоче отримати кредит з автоматичним рішенням на картку в Україні онлайн без відмов. В інтернеті з'явилася можливість оформити онлайн кредит на весілля і відгуляти шикарний банкет вашої мрії. Поспішайте подати заявку. Если вам нужно 100% одобрение займа, тогда идите в ломбард и закладывайте имущество. Так можно что-то гарантировать. Без скрытых комиссий и дополнительных платежей кредит без официального трудоустройства на карту через сеть интернет. Чому невідомі МФО так цікаві позичальникам? Вся справа в тому, що багато хто з цих компаній видають перший кредит під 0%.

Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici implementează, în perioada august 2013 – august 2015, proiectul “Instruire aplicată pentru continuarea întăririi capacităţii instituţionale a administraţiei publice din România pentru o gestionare eficientă a fondurilor structurale” SMIS 48159, cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, Programul Operaţional Asistenţă Tehnică.

              Proiectul se adresează personalului din cadrul instituţiilor şi autorităţilor administraţiei publice care sunt beneficiare ale Fondurilor Structurale şi de Coeziune 2007-2013 şi potenţiale beneficiare ale Fondurilor Structurale şi de Investiţii 2014-2020. Persoanele cu atribuţii în gestionarea instrumentelor structurale pot beneficia de instruire în domeniile managementul instrumentelor structurale şi achiziţii publice.

             În perioada 13 octombrie 2014 – 06 martie 2015 este prevăzută organizarea şi derularea Programului de formare specifică în domeniul achiziţiilor publice. Sesiunile de formare se vor desfăşura în localităţile aferene fiecăreia dintre cele 8 regiuni de dezvoltare din România (conform site-ului ANFP), iar fiecare sesiune de formare va avea o durată de 5 zile.

             Programul de formare specifică în domeniul achiziţiilor publice se adresează unui număr de aproximativ 2.000 de persoane din cadrul instituţiilor şi autorităţilor administraţiei publice care sunt beneficiare/potenţiale beneficiare ale Fondurilor Structurale şi de Coeziune, care îndeplinesc cumulativ, următoarele condiţii:

  • Instituţia angajatoare se regăseşte în regiunea de dezvoltare în care se desfăşoară cursul pentru care participantul aplică;
  • Neparticiparea în ultimii 2 ani la programe de formare în domeniul achiziţiilor publice, finanţate din fonduri europene;
  • Implicarea în activităţi privind derularea procedurilor de achiziţii publice, conform atribuţiilor din fişa postului şi/sau participarea în ultimii 2 ani, ca membru, în cel puţin o comisie de evaluare a ofertelor, în cadrul unei proceduri de achizi?ie publică, conform Ordinului/Deciziei/ Dispoziţiei ordonatorului de credite;
  • Deţinerea acordului ordonatorului de credite al instituţiei pentru participarea la acest program de formare.

În acest moment este deschisă înscrierea online a participanţilor pentru prima parte a programului de formare specifică în domeniul achiziţiilor publice, respectiv sesiunile organizate în perioada 13-24.10.2014, pentru un număr de aproximativ 300 de persoane, la nivel naţional, astfel încât fiecare judeţ are estimat un număr aproximativ de 7 locuri disponibile, înscrierea realizându-se până la epuizarea  numărului maxim de locuri alocate la nivelul judeţului dumneavoastră. În vederea asigurării unor cât mai mari şanse de participare persoanelor interesate,  în limita locurilor disponibile, vă rugăm să ţineţi cont de faptul că înscrierea participanţilor se face după principiul ”Primul venit, primul servit”, precum şi în baza conformităţii şi a corectitudinii în completarea paşilor de înscriere şi a documentelor solicitate.

De asemenea, pentru a beneficia de această ofertă de programe de perfecţionare gratuite puse la dispoziţia funcţionarilor publici interesaţi, vă recomandăm sa accesaţi website-ul ANFP în cel mai scurt timp, asigurându-vă astfel participarea in cadrul programului de formare!

IMPORTANT! Menţionăm faptul că toate costurile aferente derulării sesiunilor de formare sunt susţinute din bugetul proiectului (cazarea participanţilor, decontare cheltuieli transport şi mese)!

Înscrierea la Programul de formare specifică în domeniul achiziţiilor publice, care se va derula în perioada 13-24.10.2014 se va face online, conform procedurii de mai jos:

  1. Pentru înscrierea la o sesiune de formare, vă recomandăm, ca în primul rând, să descărcaţi Formularul de înscriere disponibil pe www.anfp.ro, în vederea completării, ştampilării şi semnării de către participant şi de către Ordonatorul de credite al instituţiei.
  2. În vederea confirmării şi validării înscrierii pentru participarea la sesiunea de formare selectată, este obligatorie încărcarea, în spaţiul destinat (Încărcare formular), a Formularului de înscriere aprobat. Odată cu încărcarea Formularului de înscriere, veţi încărca Fişa postului dvs şi/sau Ordin/ Decizie de numire/ Dispoziţie a ordonatorului de credite de numire în calitate de membru în comisiile de evaluare a ofertelor. Având în vedere faptul că aplicaţia permite încărcarea unui singur fişier, vă rugăm să scanaţi toate documentele menţionate anterior (Formular, Fişa postului şi/sau Ordin/ Decizie/ Dispoziţie) într-un singur document în format pdf, care să nu depă?ească dimensiunea de maxim 1 MB (aproximativ 8 pagini).
  3. !PENTRU ÎNSCRIERE LA SESIUNILE DE FORMARE DISPONIBILE, ACCESAŢI ÎNSCRIERE DISPONIBILA PE SITE-UL ANFP !
  4. Fiecare sesiune de formare are alocat un număr limitat de locuri, astfel încât înscrierea se realizează după principiul ”Primul venit, primul servit” şi este deschisă până la epuizarea locurilor disponibile pentru fiecare sesiune.Înscrierea online la sesiunile Programului de formare se derulează în intervalul 1 – 8 octombrie 2014, şi se realizează după principiul ”Primul venit, primul servit” fiind deschisă până la epuizarea locurilor disponibile!

Termenul limită pentru înscrierea online este miercuri, 8 octombrie 2014, ora 12.00.


http://www.anfp.gov.ro/Anunturi.aspx